Lesson plan
Teacher: Tamar Chakvetadze
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Subject: English
|
Level: Intermediate
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Topic: New Year traditions
|
Time: 45 min.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Class profile:
20 students
multilingual class with different interests, nationalities and language background.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lesson focus: Listening,
Speaking, Vocabulary
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
National Curriculum standard:
უცხ.ს.III.3. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს
საინფორმაციო აუდიოჩანაწერები.
უცხ.ს.III.16. მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა.
უცხ.ს.III.17. მოსწავლეს შეუძლია თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას.
უცხ.ს.III.22. მოსწავლე იჩენს ინტერესს
და ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას უცხოურენოვანი კულტურული და სოციოკულტურული
თავისებურებების მიმართ.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Learning objectives:
SWBAT:
v listen and understand texts related to everyday
events(listening)
v get into conversation with others and express their own attitude
and emotions(speaking)
v express tolerance and respect to different cultures
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Personal aims:
v To make the lesson interesting and motivating
v To maximize Ss participation
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Assumptions:
Student’s vocabulary knowledge is not poor and they are used to
listening tasks. They can make sentences correctly.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Anticipated problems and solutions:
Problem: Ss may have difficulties in understanding key words and finding
synonyms.
Solution: Provide more support at vocabulary pre teaching/pre listening
stage.
Problem: Ss may be shy to make conversation because of mistakes.
Solution: Make safe environment and encourage them.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Assessment
types: Formative assessment
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Methods:
Positive feedback, thumbs-up/thumbs down, colored cards- traffic lights.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Materials:
Textbooks, tape-recorder, board, chalk, sheets
of paper with T/F statements prompts, colored cards.
|
გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებელი: თამარ ჩაკვეტეძე
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საგანი: ინგლისური
|
კლასი: 6 ა
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
თემა: Zack’s USA Quiz
|
დრო: 40 წუთი
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
კლასის პროფილი: კლასში არის განსხვავებული ეროვნების,ინტერესების,
ფსიქოლოგიის და ენობრივი გამოცდილების 19 მოსწავლე. მოსწავლეები ფლობენ დონითვის
შესაფერის ლექსიკას, გრამატიკულ მასალას და ინგლისურ ენას ოთხივე ენობრივი
მიმართულებით.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ეროვნული
სასწავლო
გეგმით
განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები, ინდიკატორები
(უცხოური ენის წლიური პროგრამა):
v Iუცხ.დაწყ.(II).1. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული
სხვადასხვა ტიპის ტექსტის მოსმენა/მოსმენა-ყურება და გაგება.
v Iუცხ.დაწყ.(II).2. მოსწავლემ უნდა შეძლოს მარტივ ინტერაქციაში
მონაწილეობა, რამდენიმე წინადადებიანი მონოლოგის
წარმოთქმა.
v Iუცხ.დაწყ.(II).3. მოსწავლემ უნდა შეძლოს საკომუნიკაციო სიტუაციის
გათვალისწინებით ელემენტარული ენობრივი უნარ-ჩვევების გამოყენება.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
გაკვეთილის მიზანი:
მოსწავლეები შეძლებენ:
·
ამერიკის
შესახებ მნიშვნელოვანი ფაქტების გაცნობას.
·
შემეცნებითი ხასიათის
ტექსტის მოსმენას და გააზრებას.
·
სათანადო
ლექსიკური ერთეულების დასწავლას.
·
ამერიკის
შესახებ ქვიზის სწორად გაკეთებას.
·
ამავდროულად,
განივითარონ თანამშრომლობითი, მსჯელობის
და აზრის თავისუფლად გამოხატვისა უნარები.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მოსწავლეთა წინარე ცოდნა:
v მოსწავლეებს აქვთ საკმარისი
ლექსიკური მარაგი. აქვთ უცხოური ადაპტირებული ტექსტების მოსმენის გამოცდილება.
შეუძლიათ წინადადებების აგება.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების
ტიპი:
განმავითარებელი
შეფასება: ვაკვირდები
თუ როგორ ახდენენ მოსწავლეები ფოკუსირებას მოსასმენ მასალაზე და როგორ ასრულებენ
მოსმენის შემდგომ დავალებებს და ვაკეთებ პოზიტიურ უკუკავშირს. უკუკვშირისთვის ვიყენებ
განმავითარებელი შეფასების რუბრიკას.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მეთოდები:
პოზიტიური უკუკავშირი,
Multiple-choice, ფერადი ბარეთები-შუქნიშანი.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
რესურსები:
სახელმძღვანელო, მოსასმენი მასალა(
ადაპტირებული ტექსტი), მაგნიტოფონი, დაფა, არჩევითბოლოებიანი დავალებებით , ფერადი ბარათები.
|
გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებელი:
|
თამარ ჩაკვეტეძე
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საგანი:
|
ინგლისური
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
კლასი:
|
6 ა
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
თემა: The American Dream-The big star.
The Past Simple of
Regular and Irregular Verbs.
|
დრო: 40 წუთი
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
კლასის პროფილი: კლასში არის განსხვავებული ეროვნების,
ინტერესების, ფსიქოლოგიის და ენობრივი გამოცდილების 19 მოსწავლე. მათ შორის არ
არის სსსმ მოსწავლე.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სამოდელო
გაკვეთილის ტიპი: გამჭოლი კომპეტენციების განვითარებაზე
ორიენტირებული (წიგნიერება)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ეროვნული
სასწავლო
გეგმით
განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები, ინდიკატორები
(უცხოური ენის სტანდარტი):
v Iუცხ.დაწყ.(II).6. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული ტექსტების წაკითხვა და გაგება.
v Iუცხ.დაწყ.(II).7. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სხვადასხვა ტიპის მარტივი ტექსტის სტრუქტურული და ენობრივი
მახასიათებლების ამოცნობა.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
გაკვეთილის მიზანი:
მოსწავლეები შეძლებენ:
Ø იპოვონ ტექსტში ინფორმაცია
კონკრეტული საკითხავი ამოცანების შესაბამისად;
Ø
ამოიცნონ ახლანდელი და წარსული დროის გამომხატველი ფორმები;
Ø
განასხვავონ წესიერი
და არაწესიერი ზმნები;
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მოსწავლეთა წინარე ცოდნა:
v მოსწავლეებს აქვთ თემის ირგვლივ
არსებული საკმარისი ლექსიკური მარაგი, აქვთ უცხოური ტექსტების კითხვის და
გაგების გამოცდილება, ფლობენ უკუკავშირის მიცემის და ურთიერთშეფასების უნარებს.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების
ტიპი:
განმავითარებელი შეფასება: ვაკვირდები თუ
როგორ ახდენენ მოსწავლეები ტექსტის გააზრებას, როგორ ასრულებენ კითხვის შემდგომ დავალებებს
და გრამატიკულ სავარჯიშოებს. ვაკეთებ პოზიტიურ
უკუკავშირს. უკუკავშირისთვის ვიყენებ განმავითარებელი შეფასების რუბრიკას.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მეთოდები:
პოზიტიური უკუკავშირი, True/False, ფერადი ბარეთები-შუქნიშანი.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
რესურსები:
სახელმძღვანელო, ადაპტირებული
ტექსტი, დაფა, ცარცი,
ქაღალდის ფერადი ფურცლები.
|
დანართი 1
True
/ False
1. Russell arrived in
New York a week ago. T/ F
2. He spoke to his
fans in the street . T / F
3. Russel didn’t give
teenagers his autograph. T / F
4. He had to put on
weight. T / F
5. He changde the colour of his clothes. T / F
გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებელი: თამარ ჩაკვეტეძე
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საგანი: ინგლისური
|
კლასი: 8 - ბ
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
თემა: The natural history museum
|
დრო: 40 წუთი
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
კლასის პროფილი: კლასში არის განსხვავებული
ეროვნების, ინტერესების, ფსიქოლოგიის და ენობრივი გამოცდილების 29
მოსწავლე. კლასში არ არის სსსმ მოსწავლე. ისინი ფლობენ A2 დონითვის შესაფერის ლექსიკას,
გრამატიკულ მასალას და ინგლისურ ენას ოთხივე ენობრივი მიმართულებით.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სამოდელო გაკვეთილის ტიპი: გამჭოლი კომპეტენციების განვითარებაზე ორიენტირებული (წიგნიერება)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ეროვნული
სასწავლო
გეგმით
განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები, ინდიკატორები
(უცხოური ენის სტანდარტი):
უცხ.ს.III.3.მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს საინფორმაციო
აუდიოჩანაწერები.
უცხ.ს.III.7. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და
გაიგოს მცირე ზომის თხრობითი ტექსტი
უცხ.ს.III.16.მოსწავლეს
შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
გაკვეთილის მიზანი:
მოსწავლეები შეძლებენ:
v მოისმინონ და გაიგონ საინტერესო მოვლენებთან
დაკავშირებული ტექსტები(მიმართულება-მოსმენა) და შეასრულონ მოსმენის შემდგომი
დავალებები;
v ამოიცნონ ზოგადი შინაარსი, კონკრეტული ინფორმაცია და მოქმედებათა
თანამიმდევრობა; (სად, როგორი, როგორ, რატომ და სხვა.(მიმართულება - კითხვა)
v ჩაერთონ ინტერაქციაში და გამოხატონ
საკუთარ დამოკიდებულება (მიმართულება- ლაპარაკი);
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მოსწავლეთა წინარე ცოდნა:
v მოსწავლეებს აქვთ საკმარისი
ლექსიკური მარაგი. აქვთ უცხოური ადაპტირებული ტექსტების მოსმენის და წაკითხვის გამოცდილება. ფლობენ უკუკავშირის
მიცემის და ურთიერთშეფასების უნარებს.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების
ტიპი:
განმავითარებელი შეფასება:
ვაკვირდები თუ როგორ ახდენენ მოსწავლეები
ფოკუსირებას მოსასმენ და კითხვით მასალაზე და როგორ ასრულებენ დავალებებს და ვაკეთებ
პოზიტიური უკუკავშირის . უკუკავშირისთვის ვიყენებ განმავითარებელი შეფასების რუბრიკას.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მეთოდები: პოზიტიური უკუკავშირი, word splash, Matching words and definitions, True/False, Thumbs Up-Thumbs Down, ფერადი
ბარეთები-შუქნიშანი.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
რესურსები:
სახელმძღვანელო, მოსასმენი მასალა (ადაპტირებული
ტექსტი), CD პლეიერი, დაფა, ქაღალდის ფურცლები შესაფერისი T/F და word definition დავალებებით.
|
დანართი 1
Dinosaurs
Dinosaurs roamed the Earth over 200 million
years ago and were the dominant vertebrate for 135 million years. It is believed their extinction
came about because of changes in the climate they couldn’t adapt to.
Birds are the closest relative to a dinosaur that we have. Below are some
interesting facts about dinosaurs.
·
Dinosaurs walked the
earth for over 165 million years.
·
They lived during a
period of time known as the Mesozoic Era, or Age of Reptiles.
·
Around 65 million
years ago they became extinct.
During this time there was a great deal of volcanic activity and many earthquakes.
·
Many people believe
that dinosaurs became extinct because an asteroid hit the earth changing the
climate dramatically. It is believed that dinosaurs couldn’t adapt to these
changes.
·
The word dinosaur
means terrifying lizard. This name was invented by Sir Richard Owen in
1842.
·
The oldest known
dinosaur is Eoraptor, a meat-eater that lived 228 million years ago.
·
Most dinosaurs hatch from eggs, and they could
not fly or live in water.
·
Dinosaurs are
classified as reptiles. They are divided into two groups One group is lizard-like and
the other group is bird-like.
·
Scientists believe
that birds are the only surviving dinosaurs. So, dinosaurs aren’t really
extinct because their descendants
are still living.
·
The biggest dinosaurs
were over 100 feet long and 50 feet tall, the smallest dinosaurs were the size
of a chicken and were called mussaurus, or mouse lizard.
·
Some dinosaurs were
meat-eaters, and some were plant eaters. Some walked on two legs, while others
walked on all four legs. Some had horns, thick skin, and some even had feathers.
·
The color of all
dinosaurs is unknown because no one was alive at that time in history.
·
There are currently over 330 described
dinosaur species and this
number is growing.
დანართი 2
1. Match the words to their definitions:
1. vertebrate a. a person who belongs to the same family
as somebody else.
2. extinction/
extinct b.at the present time
3. adapt to c. any animal with a backbone, including all mammals, birds,
fish
etc.
4.
relative d.to
change in order to be suitable for a new situation
5. species e. no longer in existence,
stop living and existing
6.
hatch f. a
person’s descendants are their children, their
grandchildren.
7.
descendants g. to come out
of an egg.
8.
currently i. the top
of the leg.
დანართი 3
2. True / False
1.
Dinosaurs existed over 165 million years. T/F
2.
Dinosaurs are divided into two groups based on the structure of
the hip. T/F
3.
Sir Richard Owen died in 1842. T/F
4.
All dinosaurs hatch from eggs. T/F
5.
Scientists think that all dinosaurs were gray. T/F
6.
Some dinosaurs were meat-eaters. T/F
გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებელი: თამარ ჩაკვეტეძე
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საგანი: ინგლისური
|
კლასი: 8 ა
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
თემა: New Year around the World
|
დრო: 45 წუთი
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
კლასის პროფილი: კლასში არის განსხვავებული ეროვნების,
ინტერესების, ფსიქოლოგიის და ენობრივი გამოცდილების 26 მოსწავლე. მოსწავლეები
ფლობენ A2 დონითვის შესაფერის ლექსიკას, გრამატიკულ
მასალას და ინგლისურ ენას ოთხივე ენობრივი მიმართულებით.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
გაკვეთილის ფოკუსი:
v გაკვეთილი მთლიანად ფოკუსირებულია
მოსმენაზე, ლაპარაკზე და ლექსიკური მარაგის გამდიდრებაზე.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ეროვნული
სასწავლო
გეგმით
განსაზღვრული მისაღწევი შედეგები, ინდიკატორები
(უცხოური ენის სტანდარტი):
v უცხ.ს.II.3. მოსწავლეს შეუძლია საინფორმაციო აუდიოჩანაწერების
მოსმენა და გაგება.
v უცხ.ს.II.23. მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში
მონაწილეობა.
v
უცხ.ს.II.29. მოსწავლე იჩენს
ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას უცხოენოვანი ქვეყნის კულტურისა და
სოციოკულტურის თავისებურებების მიმართ.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
გაკვეთილის მიზანი:
მოსწავლეები შეძლებენ:
v მოისმინონ და გაიგონ ყოველდღიურ
მოვლენებთან დაკავშირებულ ტექსტები(მიმართულება-მოსმენა) და შეასრულონ
მოსმენისშემდგომი დავალებები.
v ჩაერთონ ინტერაქციაში და გამოხატონ
საკუთარ დამოკიდებულება და ემოციები (მიმართულება- ლაპარაკი)
v გამოავლინონ ტოლერანტულ
დამოკიდებულება, პატივისცემა და ინტერესი განსხვავებული კულტურისა და ტრადიციების
მიმართ.
(
მიმართულება-კულტურათა დიალოგი)
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
პირადი მიზნები:
v გაკვეთილი იყოს საინტერესო
v ავამაღლო მოსწავლეთა მოტივაცია და ჩართულობა
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მოსწავლეთა წინარე ცოდნა:
v მოსწავლეებს აქვთ საკმარისი
ლექსიკური მარაგი. აქვთ უცხოური ადაპტირებული ტექსტების მოსმენის გამოცდილება.
შეუძლიათ წინადადებების აგება, ფლობენ უკუკავშირის მიცემის და ურთიერთშეფასების
უნარებს.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მოსალოდნელი პრობლემები და მათი
გადაჭრის გზები:
პრობლემა: მოსწავლეებს შეიძლება გაუჭირდეთ
საკვანძო სიტყვების ამოცნობა და სინონიმების პოვნა.
გადაჭრის გზა: მეტი მხარდაჭერა აღმოვუჩინო
მოსწავლეებს ახალი ლექსიკური და მოსასმენი მასალის მიწოდების წინა საფეხურზე.
პრობლემა: მოსწავლეებს შეიძლება შერცხვეთ
შეცდომების დაშვების და თავი შეიკავონ ინტერაქციაში მონაწილეობისგან.
გადაჭრის გზა: გავამხნევო მოსწავლეები და შევუქმნა
უსაფრთხო სასწავლო გარემო.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების
ტიპი:
განმავითარებელი
შეფასება: ვაკვირდები
თუ როგორ ახდენენ მოსწავლეები ფოკუსირებას მოსასმენ მასალაზე და როგორ ასრულებენ
მოსმენის შემდგომ დავალებებს და
ვაკეთებ პოზიტიური
უკუკავშირის . უკუკვშირისთვის ვიყენებ განმავითარებელი შეფასების
რუბრიკას.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მეთოდები:
პოზიტიური უკუკავშირი,
Multiple-choice, True/False,
Word Splash,Thumbs
Up-Thumbs Down, ფერადი ბარეთები-შუქნიშანი.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
რესურსები:
სახელმძღვანელო, მოსასმენი მასალა(
ადაპტირებული ტექსტი, მუსიკა), პროექტორი, ლეპტოპი, მაგნიტოფონი, სლაიდები,
დაფა, ქაღალდის ფურცლები შესაფერისი T/F და არჩევითბოლოებიანი დავალებებით , ფერადი ბარათები.
|
მომეწონა თქვენი გაკვეთილის გეგმები, საინტერესო აქტივობებია, რამდენიმე აქტივობას სიამოვნებით გავიზიარებ და განვახორციელებ ჩემს გაკვეთილებზე.
ReplyDelete