1. პროექტის სახელწოდება: Say NO to Violence
2. პროექტის მთავარი იდეა: მოქალაქეობრივი თვითშეგნების ამაღლება
3. პროექტის აქტუალობა: პროექტი აქტუალურია იმით, რომ ის ხელს შეუწყობს თვითშეგნების დონის ამაღლებას მოსწავლეებში. ისინი გაათვითცნობიერებენ, რომ მიუღებელია ადამიანზე ფიზიკური, ფსიქოლოგიური თუ სხვა სახის ძალადობა, რადგან ეს ადამიანის ფუნდამენტური უფლებების დარღვევაა. პროექტი დაეხმარება მათ ჩამოყალიბდნენ ტოლერანტ, საკუთარი და სხვისი უფლებების დამცველ მოქალაქეებად, რომელთათვისაც მიუღებელი იქნება ნებისმიერი ტიპის ძალადობა.
4. პროექტის მიზნები:
- მოსწავლეებმა უცხოურ ენაზე განახორციელონ პროექტი.
- დაამუშაონ უცხოენოვანი წყაროები,გააკეთონ ჩანაწერები და ზეპირად გადმოსცენ მათი შინაარსი.
- გამოხატონ პირადი დამოკიდებულება პრობლემური საკითხებისადმი.
- მოისმინონ თანატოლთა მოსაზრებები.
5. მონაწილეთა ასაკი: 15-16 წელი
6. ვადები/ხანგრძლივობა: 1 თვე
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
- ფილმის ჩვენება.
- გამოფენის ორგანიზება (სურათები, ლიტერატურული მასალა, სლოგანები, პოსტერები).
- პრეზენტაციის მოწყობა.
- ინფორმაციის ბლოგზე განთავსება.
8. პროექტისთვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
- კომპიუტერი
- ინტერნეტი
- პროექტორი
- ფორმატის ქაღალდები
- მარკერები
- დამხმარე ლიტერატურა
9. პროექტის მსვლელობა:
- მოსწავლეთა სამუშაო ჯგუფების შექმნა და ჯგუფებს შორის თემების გადანაწილება (ძალადობა მოზარდებში, ქუჩაში, ოჯახში, სკოლაში და სხვ.)
- ჯგუფებში შესასრულებელი ფუნქციების გადანაწილება (ლიტერატუტის მოძიება, პოსტერების შექმნა, სლოგანების მოფიქრება, საპრეზენტაციო დოკუმენტის მომზადება და სხვ.)
- ჯგუფების მიერ მასალების მოძიება, დამუშავება, შექმნა
- მოსწავლეთა მუშაობის მონიტორინგი
მოსამზადებელი სამუშაოების დასრულების შემდეგ:
- ფილმის ჩვენება
- საგამოფენო დარბაზის მოწყობა
- გამოფენა
- პრეზენტაცია
- მომზადებული მასალის ბლოგზე განთავსება
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
უცხ.ს.VI. 16 მოსწავლეს შეუძლია წარმოადგინოს ზეპირი მოხსენება/პრეზენტაცია აქტუალური საკითხის, პრობლემის გარშემო.
უცხ.ს.VI. 20 მოსწავლეს შეუძლია უცხოური ენის ცოდნის საგანმანათლებლო მიზნით გამოყენება.
მოქ. X 4. შეისწავლის და აანალიზებს თანამედროვე საზოგადოებისვის მნიშვნელოვან მოვლენებსა და პროცესებს.
11. პროექტის ხელმძღვანელი: თამარ ჩაკვეტაძე
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: tamuna.chakvetadze89@gmail.com
13. პროექტის ბლოგი: http://tamunach.blogspot.com/
სასწავლო პროექტი
პროექტის სახელწოდება:
v
მირბის, მიმაფრენს…./It runs, it flies…
(ქართული / ინგლისური)
(ქართული / ინგლისური)
პროექტის მთავარი იდეა:
v
ნიკოლოზ ბარათაშვილის შემოქმედების გაცნობა ორ ენაზე და პარალელი ბაირონის შეოქმედებასთან.
პროექტის მიზნები:
v
მოსწავლეთა პოეზიით დაინტერესება და მოტივირება, ქართული თარგმანების გაცნობა ინგლისურ
ენაზე; მხატვრულ კითხვაში დაოსტატება; სასცენო ხელოვნების დაუფლება; ტოლერანტული დამოკიდებულების და თანამშრომლობის
უნარის განვითარება; თვითგამოვლენის უნარის განვითარება.
მონაწილეთა ასაკი:
v
14–15,
(მე–10, მე–11 კლასები)
პროექტის ხანგრძლივობა:
v
1თვე
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
v
მოსწავლეები წარმოადგენენ ლიტერატურულ საღამოს;
შექმნიან ბუკლეტებს; გამოუშვებენ კედლის გაზეთს; იმუშავებენ აუდიო– ვიდეო მასალის მოძიება–მომზადებაზე;
პროექტისთვის საჭირო
ძირითადი რესურსები:
v
სასცენო დეკორაციები( ეკრანი, პროექტორი, კომპიუტერი, ვიდეო და ფოტო კამერა ,მაგიდები,
სკამები, საკიდი, შანდლები, ძველებური ჭურჭელი)
პროექტის მსვლელობა:
v
პროექტთან დაკავშირებით გაცნობითი ხასიათის შეხვედრა; სამუშაო გეგმის შედგენა; ლიტერატურული მასალის მოძიება–დამუშავება,
მოსწავლეებისმიერ მათი დახარისხება და როლების გადანაწილება; შუალედური შეხვედრები და სამუშაო პროცესის მონიტორინგი;
რეპეტიციების გავლა სცენაზე; კედლის გაზეთზე და ბუკლეტებზე მუშაობა.
მოსამზადებელი სამუშაოების
დასრულების შემდეგ:
v ღონისძიება
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან
კავშირი:
ქართული: XI . 1 moswavles SeuZlia zepiri gamosvla
konkretuli auditoriis winaSe.asrulebs sakomunikacio davalebas imitirebel
situaciaSi.
XI. 3 msmenelis dainteresebis miziT mimarTavs
dialogur saSualebebs.
XI. 4 amzadebs teqsts winaswar, auditoriis winaSe
gamosvlamde gadis repeticiebs da moipovebs damxmare ( vizualur) masalas
saprezentaciod.
ინგლისური:
უცხ.ს.VII.17. უცხ.ს.VI.19. ოსწავლე
იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას კულტურათა თავისებურებების მიმართ.
უცხ.ს.VII.18. უცხ.ს.VI.20. მოსწავლეს შეუძლია
უცხოური ენის საგანმანათლებლო მიზნით გამოყენება.
უცხ.ს.VII.4. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს,
გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტები (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.ს.VII.7. მოსწავლე ფლობს და იყენებს სტრატეგიებს ტექსტის სიღრმისეულად
შესწავლის მიზნით.
უცხ.ს.VII.15. მოსწავლე ფლობს და მეტყველებისას ფუნქციურად
იყენებს ენობრივ-გრამატიკულ
უნარ-ჩვევებს.
უცხ.ს.VII.4. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს,
გაიგოს და გააანალიზოს მხატვრული ტექსტები (მოთხრობა, ნოველა, მინიატურა, პოეზიის, თანამედროვე პროზის ნაწყვეტები).
უცხ.ს.VII.16. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიებს სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად
გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.
უცხ.ს.VI.16. მოსწავლეს შეუძლია წარმოადგინოს
ზეპირი მოხსენება (პრეზენტაცია)
უცხ.ს.VI.18. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიებს სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად
გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.
პროუცხ.ს.VI.5. მოსწავლეს შეუძლია ბიოგრაფიული ხასიათის ტექსტების (ბიოგრაფია, ავტობიოგრაფია, მოგონება, დღიური - როგორც ავტობიოგრაფიული ტექსტი) წაკითხვა და გაგება.
პროექტის ხელმძღვანელები: ნატო ბალახაძე (ქართულის
მასწავლებელი)
თამარ ჩაკვეტაძე(ინგლისურისმასწავლებელი)
This comment has been removed by the author.
ReplyDelete