თემატური გეგმები


თემატური გეგმა X კლასი
                                                                                                         
Gateway. A 2.

სახელმძღვანელოს საათობრივი განაწილება:
  • 72 საათი
  • 36 სასწავლო კვირა
  • კვირაში 2 საათი

წლის ბოლოს მისაღწევი შედეგები მიმართულებების მიხედვით:
მოსმენა
კითხვა
წერა
უცხ..III.1. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს უცხოენოვან თანამოსაუბრეთა შორის მიმდინარე ინტერაქცია (დიალოგი, მონოლოგი, ინტერვიუ) ყოფით თემებზე.
უცხ..III.2. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს მოკლე ინსტრუქციები, შეტყობინებები, საზოგადოებრივი თავშეყრის ადგილებში გაკეთებული განცხადებები.
უცხ..III.3. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს საინფორმაციო აუდიოჩანაწერები.
უცხ..III.4. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას მოსასმენი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და მოსმენის უნარის გასაუმჯობესებლად.

უცხ..III.5. მოსწავლეს შეუძლია კორესპონდენციის გაგება (ოფიციალური ხასიათის ღია ბარათი, პირადი წერილი ან მისი ელექტრონული ვერსია).
უცხ..III.6. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა სახის ინფორმაციული ტექსტი (მაგ., დაიჯესტი, ბიოგრაფიული ცნობარი, ანოტაცია და სხვა).
უცხ..III.7. მოსწავლეს შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს მცირე ზომის თხრობითი ტექსტი (მაგ., ადაპტირებული მოთხრობა, მოგონება, ნამდვილი ამბავი და სხვა).
უცხ..III.8. მოსწავლეს შეუძლია ამოიცნოს ტექსტის სტრუქტურული მახასიათებლები, ნასწავლი ენობრივი ფორმები და მათი ფუნქცია შინაარსიან კონტექსტში.
უცხ..III.9. მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის/ნაწყვეტის ხმამაღალი კითხვა.
უცხ..III.10. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას საკითხავი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და კითხვის უნარის გასაუმჯობესებლად.
უცხ..III.11. მოსწავლეს შეუძლია წერილის მიწერა წარმოსახვითი ან რეალური ადრესატისათვის (უცხოელი თანატოლისათვის, მეგობარისათვის და სხვა).
 უცხ..III.12. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მცირე ზომის ინფორმაციული ტექსტის (ცნობარის, ანოტაციის, დაიჯესტის და სხვა) შედგენა.
 უცხ..III.13. მოსწავლეს შეუძლია დამხმარე საშუალებებზე დაყრდნობით მცირე ზომის ტექსტების შედეგნა და შემოქმედებითი დამოკიდებულების გამოვლენა.

უცხ..III.14. წერისას მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის სტრუქტურის დაცვა, ფლობს და ცდილობს გამოიყენოს საბაზისო ენობრივი უნარ-ჩვევები.
უცხ..III.15. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას წერითი ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და წერითი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.

ლაპარაკი
კულტურათა დიალოგი
უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება (მედიაცია)
სწავლის სწავლა
უცხ..III.16.  მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა.
უცხ..III.17. მოსწავლეს შეუძლია თავი გაართვას ყოფით საკომუნიკაციო სიტუაციას.
უცხ..III.18. მოსწავლეს შეუძლია დამხმარე საშუალებებზე დაყრდნობით საუბარი.
უცხ..III.19. მოსწავლე ფლობს და იყენებს საბაზისო ენობრივ უნარ-ჩვევებს.
უცხ..III.20. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა სტრატეგიას სამეტყველო ამოცანების ეფექტურად გადაჭრის ხელშესაწყობად და ზეპირი მეტყველების უნარის გასაუმჯობესებლად.
უცხ..III.21. მოსწავლე იცნობს სამიზნე ქვეყნის/ქვეყნების კულტურულ რეალიებს.

უცხ..III.22. მოსწავლე იჩენს ინტერესს და ავლენს ტოლერანტულ დამოკიდებულებას უცხოურენოვანი კულტურული და სოციოკულტურული თავისებურებების მიმართ.
უცხ..III.23. მოსწავლეს შეუძლია უცხოურ ენაზე განახორციელოს სხვადასხვა ტიპის პროექტი (მაგ., გამოფენა; სადღესასწაულო სუფრა; ტურისტული ბროშურის შექმნა უცხოელებისთვის, ან სასკოლო ვებგვერდზე განთავსება; დამეგობრება მსოფლიოს რომელიმე კუთხის ისეთ კლასთან, რომელიც იმავე ენას სწავლობს და სხვა).
უცხ..III.24. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის დახმარებით განსაზღვროს შესასრულებელი დავალების მოთხოვნები.
უცხ..III.25. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიულ უნარებს წარმატებული სწავლების უზრუნველსაყოფად.
~უცხ..III.26. მოსწავლეს შეუძლია რესურსების გამოყენება სასწავლო საქმიანობის ხელშესაწყობად.
უცხ..III.27.
მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის განსამტკიცებლად და გასამდიდრებლად.
უცხ..III.28. მოსწავლეს შეუძლია სტრატეგიების გამოყენება გრამატიკის ათვისების გასაადვილებლად.
უცხ..III.29. მოსწავლეს შეუძლია თანაკლასელებთან, მასწავლებლებთან, მეწყვილესთან თანამშრომლობა შედეგების გაუმჯობესების მიზნით.


Gateway. A 2.

თემატური ერთეული
თემატიკა
...მისაღწევი შედეგები
მეთოდები / სტრატეგიები
რესურსები
დრო. თარიღი

შეფასება

შენიშვნა
1
Starter Unit
Grammar: to be, Subject pronouns & possessive adjectives; have got; Possessive’s; Demonstrative pronouns
Vocabulary: Classroom objects; Colours; Some English-speaking countries & nationalities; Days, months & ordinal numbers; The family; Basic description.
Speaking: The alphabet & spelling; Classroom expressions; Saying hello; Telling the time
Grammar in context.
Language reference and revision
უცხ..III.1. –
უცხ..III.20.
გონებრივი იერიში; წყვილში მუშაობა; სიტყვების სურათთან შეხამება; მოსმენა და გამეორება; ფრაზების თარგმანი ან პერეფრაზი; გრაფის შევსება; მოსმენა და დიალოგის დასრულება; კითხვაპასუხის შეხამება; მოსმენა და სწორი პასუხის შერჩევა; დიალოგი წყვილში და კლასში; სავარჯიშოების შესრულება.
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი,
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
5 სთ
განმავითრებელი; განმსაზღვრელი
2
Unit 1
Back at school.
Grammar: Present simple affirmative; Prepositions of time; Pr. Simple negative; Object pronouns.
Vocabulary: School subjects; School activities; Everyday activities;
Speaking: Talking about yourself.
Writing: An informal email.
Grammar in context.
Click onto- School life in the UK
Language reference and revision.
უცხ..III.1. –
უცხ..III.20.
წყვილში მუშაობა; სიტყვების სურათთან შეხამება;
მოსმენა და გამეორება; ტექსტის მარკირებული  კითხვა და გაგება, True/False სავარჯიშოს შესრულება . გრაფის შევსება; მოსმენა და დიალოგის დასრულება; კითხვაპასუხის შეხამება; მოსმენა და სწორი პასუხის შერჩევა; დიალოგი წყვილში და კლასში; სავარჯიშოების შესრულება.
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
5 სთ
განმავითარებელი
(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
3
Unit 2
Time out
Grammar: Pr. Simple- questions and short answers; Question words; Adverbs of frequency; Articles.
Vocabulary:  Free-time activities; Places to go in town.
Speaking: Asking for information on the phone.
Writing: An announcement.
Grammar in context.
Click onto: Time out in New Zealand.
Language reference and revision
უცხ..III.1. –
უცხ..III.20.
გონებრივი იერიში; წყვილში მუშაობა; სიტყვების სურათთან შეხამება; მოსმენა და გამეორება; ტექსტის კითხვა და გაგება, True/False სავარჯიშოს შესრულება . გრაფის შევსება; მოსმენა და დიალოგის დასრულება; კითხვაპასუხის შეხამება; მოსმენა და სწორი პასუხის შერჩევა; დიალოგი წყვილში და კლასში; სავარჯიშოების შესრულება.
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
5 სთ
განმავითარებელი
(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
4
Gateway to exams
Unit 1-2
უცხ..III.11.
უცხ..III.15.
გონებრივი იერიში; გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
1 სთ
განმავითარებელი
(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
5
შემაჯამებელი წერა1
1 სთ
განმსაზღვრელი
6
Unit 3
Coming home
Grammar: There is/there are; Prepositions of place; Present Continuous.
Vocabulary: Rooms; Household objects and furniture; Jobs around the house.
Speaking: Expressions on the phone.
Writing: Describing a place.
Grammar in context.
Click onto: Houses in the UK
Language reference and revision.
უცხ..III.1. –
უცხ..III.20.
წყვილში მუშაობა; სიტყვების სურათთან შეხამება; მოსმენა და გამეორება; გონებრივი იერიში; ვენის დიაგრამა, ტექსტის კითხვა და გაგება, True/False სავარჯიშოს შესრულება . გრაფის შევსება; მოსმენა და დიალოგის დასრულება; კითხვაპასუხის შეხამება; მოსმენა და სწორი პასუხის შერჩევა; დიალოგი წყვილში და კლასში; სავარჯიშოების შესრულება.
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
5 სთ
განმავითარებელი
(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
7
შემაჯამებელი წერა2
1 სთ
განმსაზღვრელი
8
Unit 4
Body building.
Grammar: Can / Can’t; Adverbs of manner; Have to/ don’t have to / Must / mustn’t.
Vocabulary: Parts of the body; Basic physical activities; Sports.
Speaking: Giving directions.
Writing: A questionnaire.
Grammar in context.
Click onto: Fitness and exercise.
Language reference and revision.
უცხ..III.1. –
უცხ..III.20.
გონებრივი იერიში, მინი ლექცია; წყვილში მუშაობა; სიტყვების სურათთან შეხამება; მოსმენა და გამეორება; ტექსტის კითხვა და გაგება, True/False სავარჯიშოს შესრულება . გრაფის შევსება; მოსმენა და დიალოგის დასრულება; კითხვაპასუხის შეხამება; მოსმენა და სწორი პასუხის შერჩევა; დიალოგი წყვილში და კლასში; სავარჯიშოების შესრულება.
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
5 სთ
განმავითარებელი
(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
9
Gateway to exams
Units 3-4
გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
 1 სთ
განმავითარებელი
(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
10
Unit 5
Good food guide.
Grammar: countable & uncountable nouns; Some,  any, a/an; A lot of, much, many; Should, shouldn’t.
Vocabulary: Food; Drink; Containers
Speaking: Ordering food.
Writing: An invitation.
Grammar in context.
Click onto: Healthy food.
Language reference and revision.
უცხ..III.1. –
უცხ..III.20.
წყვილში მუშაობა; სიტყვების სურათთან შეხამება; მოსმენა და გამეორება; ტექსტის კითხვა და გაგება, True/False სავარჯიშოს შესრულება . კოდირებული კითხვა (თვლადი/უთვლადი არს.სახელები). გრაფის შევსება; მოსმენა და დიალოგის დასრულება; კითხვაპასუხის შეხამება; მოსმენა და სწორი პასუხის შერჩევა; დიალოგი წყვილში და კლასში; სავარჯიშოების შესრულება.
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
 5 სთ
განმავითარებელი
(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
11
Unit 6
Tourist attraction.
Grammar: Past Simple of-to be & can;
Past simple affirmative – regular & irregular verbs.
Vocabulary: Countries &  nationalities;  Words connected with tourism; Transport.
Speaking: Talking about a holiday.
Writing: A postcard.
Grammar in context.
Click onto: Tourist guide.
Language reference and revision.
უცხ..III.1. –
უცხ..III.20.
გონებრივი იერიში; წყვილში მუშაობა; სიტყვების სურათთან შეხამება; მოსმენა და გამეორება; ტექსტის კითხვა და გაგება, True/False სავარჯიშოს შესრულება . გრაფის შევსება; მოსმენა და დიალოგის დასრულება; კითხვაპასუხის შეხამება; მოსმენა და სწორი პასუხის შერჩევა; დიალოგი წყვილში და კლასში; სავარჯიშოების შესრულება., მეთოდი 3–2–1.
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
 5 სთ
განმავითარებელი
(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
12
Gateway to exams
Units 5-6
გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
1  სთ
განმავითარებელი
(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
13
შემაჯამებელი წერა3
 1 სთ
განმსაზღვრელი
14
Unit 7
Famous works
Grammar: Past Simple- negative; P. Simple – questions and short answers;
Vocabulary: places of work; Jobs & work; Culture & entertainment.
Speaking: An anecdote about a special weekend.
Writing: A biography.
Grammar in context.
Click onto: Famous musical works.
Language reference and revision.
უცხ..III.1. –
უცხ..III.20.
წყვილში მუშაობა; სიტყვების სურათთან შეხამება; მოსმენა და გამეორება; ვენის დიაგრამა, გონებრივი იერიში; ტექსტის კითხვა და გაგება, True/False სავარჯიშოს შესრულება . გრაფის შევსება; მოსმენა და დიალოგის დასრულება; კითხვაპასუხის შეხამება; მოსმენა და სწორი პასუხის შერჩევა; დიალოგი წყვილში და კლასში; სავარჯიშოების შესრულება.
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
 5 სთ
განმავითარებელი
(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
15
Unit 8
Me and the world around me.
Grammar: Comparative adjectives; Superlative adjectives.
Vocabulary: Feelings; Personality; Social problems.
Speaking: Describing a photo.
Writing: A formal letter of opinion.
Grammar in context.
Click onto: Peace.
Language reference and revision.
უცხ..III.1. –
უცხ..III.20.
წყვილში მუშაობა; სიტყვების სურათთან შეხამება; მოსმენა და გამეორება; ტექსტის კითხვა და გაგება, True/False სავარჯიშოს შესრულება . გრაფის შევსება; მოსმენა და დიალოგის დასრულება; კითხვაპასუხის შეხამება; მოსმენა და სწორი პასუხის შერჩევა; დიალოგი წყვილში და კლასში; სავარჯიშოების შესრულება; 10 წუთოანი ესსე
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
 5 სთ
განმავითარებელი
(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
16
Gateway to exams
Units 7-8
გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
1  სთ
განმავითარებელი
(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
17
შემაჯამებელი წერა4
 1 სთ
განმსაზღვრელი
18
Unit 9
Wild world.
Grammar: Be going to; Will / won’t.
Vocabulary: Wild animals and insects; The natural world; The weather.
Speaking: Making plans.
Writing: Making phone messages.
Grammar in context.
Click onto: Wild Canada.
Language reference and revision.
უცხ..III.1. –
უცხ..III.20.
გონებრივი იერიში; წყვილში მუშაობა; სიტყვების სურათთან შეხამება; მოსმენა და გამეორება; ტექსტის კითხვა და გაგება, True/False სავარჯიშოს შესრულება . გრაფის შევსება; მოსმენა და დიალოგის დასრულება; კითხვაპასუხის შეხამება; მოსმენა და სწორი პასუხის შერჩევა; დიალოგი წყვილში და კლასში; სავარჯიშოების შესრულება.
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
 5  სთ
განმავითარებელი
(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
19
Unit 10
Good buy.
Grammar: Present Perfect –affirmative; Pr. Perfect with ‘just’; Negative, questions and short answers; Pr. Perfect with ‘already’ & ‘yet’.
Vocabulary: Clothes; Accessories; Shops.
Speaking: Shopping.
Writing: A job application form.
Grammar in context.
Click onto: A famous shop.
Language reference and revision.
უცხ..III.1. –
უცხ..III.20.
წყვილში მუშაობა; სიტყვების სურათთან შეხამება; მოსმენა და გამეორება; აბლაბუდა; გონებრივი იერიში; ტექსტის კითხვა და გაგება, True/False სავარჯიშოს შესრულება . გრაფის შევსება; მოსმენა და დიალოგის დასრულება; კითხვაპასუხის შეხამება; მოსმენა და სწორი პასუხის შერჩევა; როლური თამაში;  სავარჯიშოების შესრულება.
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
CD ფლეიერი
ლეპტოპი.
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
ფურცლები
5 სთ
განმავითარებელი
(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
20
Gateway to exams
Units 9 - 10
გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება
სახელმძღვანელო
სამუშაო რვეული
დაფა, ცარცი
კალამი.
რვეული
1 სთ
განმავითარებელი
(კომენტარით)
განმსაზღვრელი
21
შემაჯამებელი წერა5
1 სთ
განმსაზღვრელი
22
გამეორება


No comments:

Post a Comment