ინდივიდუალური სასწავლო გეგმა
მონიტორინგი
მონიტორინგი
თარიღი:
22/01/2019
საგანი: ინგლისური
მოსწავლის
სახელი, გვარი: ოთარ გოგოჩაშვილი
მასწავლებლის
სახელი, გვარი: თამარ ჩაკვეტაძე
მიმართულება: ზეპირი
მეტყველება
გრძელვადიანი
მიზანი: სემესტრული
მიმართულება
1. ზეპირი მეტყველება (მოსმენა და ლაპარაკი)
Ø Iუცხ.დაწყ.(I).1. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით
განსაზღვრული მცირე ზომის ტექსტების მოსმენა/მოსმენა-ყურება და გაგება.
Ø Iუცხ.დაწყ.(I).3. მოსწავლემ უნდა შეძლოს ნაცნობ თემატიკაზე
მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა, ნაცნობი თემატიკის გარშემო საუბარი.
|
1
|
მოკლე
ვადიანი მიზნები:
1.მოსწავლემ შეძლოს ანბანის და ლექსიკური
ერთეულების შესწავლა.
2.მოსწავლემ შეძლოს ფერების შესწავლა.
3..მოსწავლემ შეძლოს რიცხვების
შესწავლა.
4.მოსწავლემ შეძლოს ორსიტყვიანი წინდადების
შედგენა. ფერების, რიცხვების და სიტყვების ილუსტრაციების გამოყენებით.
5.მოსწავლემ შეძლოს მასწავლებლის შკითხვაზე მარტივი პასუხის
გაცემა.
6.მოსწავლემ შეუძლოს მარტივ ინტერაქციაში
მონაწილეობის მიღება.
|
მიზნის შესაბამისი აქტივობები
|
თემა
|
რესურსი
|
||
1
|
v მოსწავლე მუშაობს ანბანურ ერთეულებზე, უსმენს აუდიო
ჩანაწერს.
|
ანბანი
|
ასო-ბგერები
აღმნიშვნელი სიმბოლოები. აუდიო მასალა.
|
|
2
|
·
მოსწავლე მუშაობს ლექსიკაზე (ცხოველები,
საგნები,რიცხვები)
·
მოსწავლე სიტყვებს აკავშირებს შესაბამის ნახატთან/ილუსტრაციებთან;
|
სიტყვები
ანბანური თანმიმდევრობით. რიცხვები
|
ილუსტრირებული ბარათები, თემატური რესურსები ენობრივი
კონსტრუქციებისა და ლექსიკური ერთეულების ასათვისებლად,
|
|
3
|
·
მოსწავლე აღწერილი ნიშან-თვისებების მიხედვით მიუთითებს შესაბამის ილუსტრაციაზე;
|
საგნის
ნიშან -თვისებები(ფერები,ზომები)
|
ილუსტრირებული ბარათები, თემატური მასალა.
|
|
4
|
·
მოსწავლე იმეორებს მასწავლებლის მიერ წარმოთქმულ უცხოური ენისათვის დამახასიათებელ ბგერებს, მოკლე
წინადადებებს.
|
სიტყვები,
სიტყვათა კომბინაციები.
|
ილუსტრაციები.
აუდიო მასალა.
|
|
მოკლევადიანი მიზნები:
მოკლევადიანი
მიზნები
|
თვე
01-02/2019
|
თვე
03/2019
|
თვე
04/2019
|
თვე
05/2019
|
|
1
|
მოსწავლემ
შეძლოს ანბანის და ლექსიკური ერთეულების შესწავლა
|
შეისწვლოს
ანბანური ერთეულები: A, B და სიტყვები:apple,bag,cat,dog,egg,fish
|
შეისწვლოს ანბანური ერთეულები: C, D და ლექსიკური
ერთეულები:hat,jug,kitten,lemon.
|
შეისწვლოს ანბანური ერთეულები: E, Fდა ლექსიკური
ერთეულები:range,pen,red
|
შეისწვლოს ანბანური ერთეულები: G, H და ლექსიკური
ერთეულები:sun,yellow,zebra
|
მოსწავლემ შეძლო დაგეგმილი პროგრამის ათვისება იგებს მასწავლებლის
მითითებებს, აკავშირებს სიტყვებს ილუსტრაციებთან.
|
მოსწავლემ დაძლია მოცემული
პროგრამა
|
||||
2
|
მოსწავლემ
შეძლოს რიცხვების და ფერების შესწავლა
|
შეძლოს შეისწავლოს ფერები: red, green, blue,
yellow და ილუსტრაციებში ამოიცნოს
მათი
კონკრეტული ნიშან-თვისება.
|
შეძლოს შეისწავლოს ფერები: და black, white,
orange, brown,
pink და ილუსტრაციებში ამოიცნოს მათი
კონკრეტული ნიშან-თვისება.
|
რიცხვები 1-დან 5-მდე
|
|
მოსწავლემ
აითვისა მოცემული მასალა. აკავშირებს ფერებს და ილუსტრაციებს
|
|||||
3
|
მოსწავლემ
შეძლოს ორსიტყვიანი წინდადების შედგება. ფერების, რიცხვების და სიტყვების ილუსტრაციების
გამოყენებით.
|
მოსწავლემ შეძლოს ორსიტყვიანი წინადადების
შედგენა. მაგ: a red hat, a brown dog, one cat etc.
|
|||
4
|
მოსწავლემ შეძლოს მასწავლებლის შკითხვაზე
მარტივიპასუხის გაცემა
|
მოსწავლე ნასწავლ თემატიკაზე თითო
სიტყვით პასუხობს მარტივ კითხვებზე ან რეაგირებს მათზე არავერბალური
საშუალებებით (მაგ:What colour is the ball? red; ? – Is it big? Yes, it is/No,
it is not.);
|
კარგად გაქვს გათვლილი მოსწავლის შესაძლებლობა და ზუსტად გაქვს გამიკვეთილი რა შედეგზე უნდა გახვიდე
ReplyDelete